fredag 1 april 2011

Drop everything, start it all over

Trööött.. Brukar alltid somna direkt efter jobbet på fredagar, och jag lovar, jag kan sova hur länge som helst. Fredagar är min sämsta dag. Sov två timmar idag och när alarmet gick snoozade jag i säkert 45 minuter. Jag ligger bara å stirrar rakt upp i taket, är tröttare på dagarna än när jag ska kliva upp på morgonen. Weird.

Men nu är jag halvt uppe i varje fall. Sitter åtminstonde upp med lapen i knät. Ska fixa och dona lite innan det är dags för träningsmatch på tunavallen! Roooligt att få spela på en så bra konstgräsplan.

Veckan har varit sisodär med nyttigheten. Som vanligt när träningen går bra tillåter jag mig att äta mer. Inte okej! Har ätit choklad, lite chips, en glass och drack choklad på talaris imorse (var Bellas fel, såg så gott ut när hon drack.) Känns som att jag äter hur mycket frukt som helst, säkert fem stycken jävla äpplen varje dag, och ändå har jag sug efter nåt annat. Men fruktsockret kan väl antagligen inte ersätta det vanliga sockret. Bara att försöka bli av med det beroendet. Och som sagt, går ju sådär.

Imorgon blir det jobb på amazon. Millencolin spelar vilket betyder att alla man känner kommer att vara där. Roligt med fulla människor men inte lika roligt att inte få vara en av dem. Det är kul att va full ju. Men det var tydligen många biljetter sålda vilket är bra för då blir det mer pengar till föreningen, great!

Lite gamla bilder:





Nähe, upp å hoppa nu då! 

Inga kommentarer: