tisdag 5 april 2011

Just be yourself

Har precis slängt i mig mat och ska snart byta om och förbereda mig inför dagens träning som jag håller i. Har gjort det tusentals gånger och ändå blir jag alltid lite nervös? Men att vara lite nervös och lite kissnödig gör att man presterar bättre. Det fick vi lära oss på ledarskapen i skolan, men gränsen är hårfin och nervositeten kan lätt ta över och lika gärna förstöra som förbättra en träning. Men får jag bara läsa igenom träningen några gånger och vara på plats i god tid så brukar det gå bra.

Ville bara slänga in ett inlägg och säga att jag inte är överförtjust i anonyma kommentarer, varken positiva eller negativa. I detta fall har det trillat in ett antal "positiva" kommentarer, och jag borde kanske känna mig smickrad, men jag är mest irriterad och självklart fundersam då jag undrar ifall det är någon som driver med mig och kanske bara sitter å fnissar åt sig själv just nu. Vet själv hur många gånger jag velat kommentera någons blogg med ett anonymt inlägg (mest negativa och elaka kommentarer faktiskt), men jag har aldrig nånsin gjort det. Man ska skriva vem det är eller inte skriva alls.

Nej nu måste jag röra på mig, ska byta om, åka till mamma för att skriva ut träningen B skickat på mailen, hämta material samt förbereda mig. Just nu känns den timme som är kvar till träningen väldigt kort. Bäst jag drar.

Inga kommentarer: