fredag 8 april 2011

I've been looking for freedom

Åh, underbara fredag, äntligen är du här. Idag åker jag och B på en liten hotellövernattning på Trosa stadshotell och spa. I rumspriset ingår en 4-rättersmiddag, frukostbuffé, fri ingång till relaxavdelningen samt det bästa av allt: varsin behandling!! Men jag min dumma fan gick ju och blev förkyld lagom till att vi skulle åka förstås. Så jag var tvungen att byta bort den aromamassage jag egentligen skulle ha fått till denna istället: "Vi börjar med applicering av en spänstgivande olja på magen. Därefter utförs en ansiktskur med rengöring, mask och massage. Händerna peelas med en saltscrub med uppiggande eucalyptus, sedan hand- och underarmsmassage. Avslutningsvis tar vi hand om Dina fötter, lätt fotpeeling och massage med en avsvällande fotcreme." Ja, inte helt fel det heller ju. Hihi!

Valde bort massagen eftersom jag inte har tid att bli sjuk. Vi har ju cup på söndag, utomhus på naturgräs! Ska bli såå kuuul!! Så nu får jag hoppas att denna behandling inte gör förkylningen värre.

Nu ska jag snart iväg till Katrineholm för att träffa personalchefen på mitt nya jobb. Kul som fan ska det bli, fast att jag är lite nervös just nu.. Sen bär det direkt av till Trosa. Ska bli skönt att få glömma jobbet några dagar, och bara få fokusera på sin kärlek. Och fotboll då såklart. :)


Hallå tjejer, jag anropar er! Vi bor i Flen, Katrineholm respektive Malmköping och Dunker och är ändå tokdåliga på att ses. Ändring måste ske!!

Trevlig helg, alla! Puss och kram!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

det måste vi verkligen!
jag har lite nyheter också, men vi tar det senare. skicka gärna ett sms när du är tillbaka, annars gör jag det, om jag kommer ihåg, på måndag!
ha det så jättebra på spat!

Hanne sa...

Håller verkligen med om att vi måste bli bättre! Det borde vi ju kunna fixa vafan :D Puss och kram (: