söndag 3 april 2011

Don't stop believing

Fredag: Lirade vi match på tunavallen. Det var grymt roligt och vi spelade vår bästa match hittills och tog därmed också vår första vinst. Siffrorna blev 3-1 och jag fick näta för första gången i år, skönt som fan. Fick ett sms precis innan vi skulle kliva in på planen från min patrullkompis Jenni som gått å gift sig bara sådär! Vi jobbar tillsammans 9 timmar per dag och ändå har hon lyckats hålla det hemligt. Grattis hur som helst till dig och Johan, gud så kul! :)

Lördag: Först lite shopping i Tuna Park och sedan iväg för jobb på Amazon. Det var stundtals ganska bråkigt men allra mest bara jävligt roligt. Många sköna och fulla människor, däribland tre norrmän som hade åkt ända från Oslo för att se Millencolin. Skrattade en hel del med brudarna bakom disken! Inte så illa som jag hade befarat, utan det gör jag gärna igen. Kul kväll.

Söndag: Skön utedag. En fika hos mamma och Stefan. En tupplur på soffan. Pannbiff å potäter till middag. Träffade pappa som varit iväg och åkt skidor i Italien. Fick choklad. Och nu har jag lite ont i magen. Tycker så mycket om min pappa och vill inte att han ska vara ledsen. Känner mig så hjälplös ibland. Vad göra, liksom..


Uppsnoffsad för ett pass på amazon. Glad som få, eller?


Äh, ladda för jobb imorrn! Puss och kram

Inga kommentarer: