fredag 10 februari 2017

Spännande fredagskväll

Tillåt mig att återigen presentera mitt inlägg i punktform. Fredagskvällen utspelade sig så här spännande och intressant: 

  • 18.30: Hemma från träning i Flen med varsin pizza framför tvn. SKÖNT!! 
  • 19.00: Oj vad mätt jag blev.. och trött. Men se där! Nu börjar ju fredagsfinalen av "vem vet mest"
  • 19.10: Jag till Benny: "Jag blundar 20 minuter så jag orkar se på film sen." 
  • 19.10-20.30: ZzzZZzzz...
  • 20.30: Vaknar till och äter då upp min sista pizzabit i mitt nyvakna tillstånd? Springer upp i duschen. 
  • 21.00: Benny får välja film för det är ju faktiskt hans födelsedag idag. 
  • 21.18: Jag blir sådär rackarns trött igen som man bara kan bli på en fredagskväll..
  • 21.18-22.30: ZzzzZZz... 
  • 22.30-23.30: Vaken. Surfar runt på mobilen. Benny skakar på huvudet åt mig och suckar åt vår trevliga fredagskväll. Jag klagar på hans val av film som jag sett sååå mycket av. Hehe. 
  • 23.38: Benny sover i sängen bredvid. Jag är vaken men kan nog faktiskt somna utan problem när som helst. 
Fredagskvällen i punkter. 

Trumvirvel. 

Ridå. 

Tack och bock! 

 

Inga kommentarer: