onsdag 15 februari 2017

En bebis i kompisgänget

Nu är veckorna sådär fullproppade med saker och ting igen. Jobb, träning, coaching och sena APT-kvällar. Måndag och tisdag gick i ett. Jag red på vågen av energi ända från 7.30 till cirka 21.00 när jag kom hem från jobb och träning. Och idag får jag ta smällen av det. Idag orkar jag absolut ingenting. Jag orkar inte handdiska högen med tallrikar med guldkant som stått i diskhon sedan i söndags. Jag orkar inte tvätta fast att jag är i stort behov av det. Istället sitter jag under täcket i soffan och bara.. Sitter.

Egentligen gör det mig inte så mycket att jobba och träna så sent. Särskilt inte de senaste dagarna då Benny varit på vägarna och sovit på hotell. Idag var han hemma två timmar så vi hann äta middag ihop, sedan åkte han igen. Det som blir besvärligt är när energin plötsligt tar slut men inte alla måsten här hemma. Jag tror att många känner igen sig i detta.

Som tur är har Moder Natur visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna. Solsken all over världens bästa skola Skogsborg. Så gött att rastvakta i solens värme.

 

 
Hej solen! 


Titta här då. Bästa vännen ska snart bli mamma och det firade vi i helgen med en liten babyshower här hemma. Tjejer från familj, jobb och vänkrets deltog. Vi åt god mat och lekte lekar och det hela blev väldigt lyckat. Kan inte fatta att vi snart har en liten bebis att gosa med i kompisgänget. Längtar!

 

Inga kommentarer: