torsdag 23 februari 2017

Solsken och isbjörnsvindar

Tänk att det redan är torsdag. Lovet har gått lite för fort och jag har fått lite för lite nytta gjord. Nästa gång jag har lov ska jag försöka röja undan saker och ting INNAN ledigheten så man kan njuta extra mycket. De senaste dagarna har jag hjälpt min bror att vakta barn och det har varit hur mysigt som helst. Ni ser ju själva:

 

Sen har jag varit på shoppingtur med mamma på lager157. Hittade lite nya överdelar samt två par nya jeans och en mysdress. Jeansen är ljusa och överdelarna går i ljusrosa, vitt och grått - hello vårgarderoben! Myser med stil i denna sköna dress:

 
Fanns i ljusare tyg också, tror jag ska investera i den också nästa gång. 

Just nu sitter jag inomhus och tittar ut. Solen skiner och himlen är blå. Det är så himla fint ute. Men det blåser isbjörnar. Var iväg och tränade i Flen förut och det var inte särskilt skönt ute fast att solen skiner så fint. Jag var och tränade tillsammans med Dani som också var ledig. Är även bokad ikväll och eftersom Benny ville springa på löpbandet så kanske det blir dubbla pass för min del. Roligare än att sitta hemma själv och uggla som jag gör nu. 

 
Njuter av solen - genom fönstret! 

Nu ska jag göra lite nytta. Kliver nog upp lite extra tidigt imorgon och försöker få lite mer nytta gjord. Älskar att gå upp tidigt, koka en kopp te, tända ljus och slå sig ned framför datorn. Ofta hamnar man i sådant flow att man får mer nytta gjord på två timmar än vad man vanligtvis får på en hel dag. 

Tack och bock. 

Inga kommentarer: