fredag 5 december 2014

Ung och naiv

Häromdagen satt jag och kollade igenom gamla statusuppdateringar från Facebook. Fick mig ett gott skratt. Älskar dessa två inlägg på min inledande status-karriär: 
 
24 sep vs. 25 sep
Om jag kunde skulle jag använda en emoji som skrattar
och gråter samtidigt.
18 år och inte särskilt världsvan.
 
 
Den här är också helt fantastisk. Min pappa är så jävla rolig ibland: 
 
 
 
Men sen den här då. Alltså Amalia..
 
Gotta love it!
 
 
Det är fredag och jag har fortfarande lite att göra i skolan innan jag får ta helg på riktigt. Jobbade igår också, pengar är himla bra att ha men det blir svårt att hinna med allt som mina lärare vill att jag ska göra. Ska göra ett sista ryck sedan står crossfit i Flen på schemat. Ska för första gången våga mig dit på ett kvällspass. Efter det måste jag skynda hem igen för att gå på julbord. Hehehehehehe. Stackars mig. 
 

Inga kommentarer: