söndag 7 december 2014

Julbord för hela slanten

Nu mår man gott, efter en helg fylld med massa festligheter och god mat. Julbordet i fredags med Edlunds Bygg var outstanding vad gäller maten. SÅ. HIMLA. GOTT. Rekommenderar starkt hotell Malmköpings julbord om ni inte prövat. Även fast att sällskapet var kanoners var jag tyvärr väldigt trött och gick därför hem tidigare än de flesta barn. 22.30 landade jag i sängen och laddade med lite sömn eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.
 
Lördagens julbord, denna gång med Bygg & Interiör/Woody, var inte lika bra beträffande maten. Det bjöds på ett klassiskt julbord som inte var särskilt speciellt, men sällskapet däremot, HERREGUD så kul jag hade hela kvällen. Skrattade, pratade, dansade och blandade häxblandningar bakom bardisken hela kvällen. Landade inte i säng förrän halv tre efter en lång taxiresa hem.
 
 
Lördagens look
 
Idag har jag varit seg, med all rätt. Tog en sväng uppe på julmarknaden med Lina. Vi fyndade lite kläder på second hand och köpte med oss lunch hem innan vi åkte iväg till fotbollsträningen och lirade boll i en och en halv timme. Perfekt söndag.
 
Träningen har gått över förväntan denna helg (måste ju röra på mig så man kan äta och dricka med gott samvete). Fredagens teknikpass i crossfit, som jag skrev om i föregående inlägg var i alla fall det roligaste hittills. Så himla roligt att nöta teknik och känna samt se förbättringarna. Fick sådan kick av det passet. I övrigt sprang jag 5 km igår med helt stumma ben (men det går om man vill) och på fotbollen idag tror jag att jag lyckades rensa bort allt slagg jag hade i benen. Nu är jag redo för en ny träningsvecka. Bring it.   

Inga kommentarer: