söndag 15 juni 2014

Förkyld men glad på livet

1 week down, 8 more to go! Inleder andra arbetsveckan imorgon efter en toppen-himla-bra-jätte-mycket-great-helg! Startade inte långhelgen så bra kanske, vaknade upp på fredag morgon med svullen hals, halsont, fyllda bihålor och en gnutta feber. Men åkte iväg på Nybbles skolavslutning ändå och vinkade av mina fina treor som i höst ska börja åk 4 och inte längre vara min klass där jag har praktik.
 
Väl hemma igen däckade jag och sov resten av dagen. På lördagen mådde jag bättre, som tur var, för då stod en tripp till Norrköping och en shoppingtur med bästis Lina på schemat. Som en belöning till oss själva för att vi är så himla-väldans-jättebra hade vi först picknick vid Motala ström och sedan gjorde vi Norrköpings gallerior osäkra och brände pengar som aldrig förr. Det var längesen jag handlade så mycket, men det var jag värd! (Se bilder nedan hehe) 
 
När vi kom hem från Norrköping blev vi serverade 3-rätters middag av goa Stork och sedan drack vi vin med norrlänningen Elin. En helt awesome dag/kväll/natt helt enkelt!
 
Avslutar långhelgen med en riktig slappardag. Vår sista fotbollsmatch för vårsäsongen blev inställd och flyttad till hösten så jag hade hela dagen till mitt förfogande. Passade på att tvätta ett gäng maskiner med tvätt och ta en lur på soffan. Sedan lite tacomys och film med familjen. Balsam för själen.
 
 
Lite bilder på de saker som fick följa med mig hem från Norrköping:
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: