tisdag 10 juni 2014

En riktig kämparvecka

Förra veckan kämpade jag mig genom sista tentan för terminen, jag har svårt att tro att jag inte är godkänd. Känns riktigt skönt. Dessutom har jag kämpat mig igenom jobbiga nätter med gräspollenallergi och en svettig fotbollsmatch. Det resulterade i att jag nu har handlat allergimedicin för 500 spänn å matchen den vann vi med hela 12-1. Obesegrade i våra 6 spelade matcher, tjoho!

Sen har jag ju hälsat på lillasyster Hilma och alldeles nyfödda kattungar, bara en dag gamla. (Tog kort på kattungarna men inte syster, kass, ja!) Efter torsdagens tenta firade jag och Lina våra skolprestationer med en shoppingtur, därav min asballa tröja på kortet nedan. #swag

Har nu inlett min 9 veckor långa sommarjobbsperiod. Inleder som tur är med två 4-dagars veckor och jobbar inte lördag förrän om tre veckor igen. Så jag ska nog överleva de där 9 veckorna även om det känns lite trist och vemodigt att spendera sommaren i ett byggvaruhus.

Inga kommentarer: