torsdag 19 juni 2014

Älskar att få snilleblixt i duschen

Trott eller ej, men duschen är ett utmärkt ställe att reda ut saker med sig själv. Det är oftast i duschen jag får de snilleblixtar som resulterar i att jag kan känna mig mer nöjd med mig själv. Dagens snilleblixt blev en rolig twist på morgondagens 5-kamp. *Nöjd omogen tjej med barnasinnet kvar*

Idag fick jag sommarlov på riktigt. Resultatet på tentan visade ett solklart G och därmed är kursen klappad och klar att lägga bakom sig. Nu ligger fokus helt på jobbet. Har redan klarat  två av mina nio arbetsveckor. Hoppas resterande veckor går lika fort.

Imorgon är det midsommar, den högtid som ligger mig närmast hjärtat. Dreamteam firar 6 år och dagen ska avnjutas ute på landet med fina vänner. Det blir inte mycket bättre. Hoppas vädret vill oss väl.

Inga kommentarer: