måndag 25 juli 2011

Two thumbs up

Jag är glad. Har haft en toppenhelg i Oxelösund bland annat. Jag, Hanne och LSD möttes upp i Nyköping, handlade kött å lite annat gott och åkte hem till Linneas mamma i Oxelösund. Vilken toppenlya!! Pool, mastergrill, bastu å jacuzzi. Helt i min smak! Vi grillade, drack vin och hade lite girltalk i jacuzzin. Värmen gjorde oss dock helt slut och kvällen slutade aningen tidigt. Men jag hade det mys!

Är hemkommen från en fika hos ex-patrullkompisen Jenni. Längesen vi sågs nu och hon hade blivit så go och rund om magen! :) Hängde där en stund å nu är jag hemma. Har kollat banken och fick en FET lön trots att jag bara jobbade tre veckor i juni. Fick ut alla min semesterdagar (hade 12 kvar!) från Miljöteamet samt tre veckors arbete.

Jobbar 8-17 den här veckan vilket betyder att jag hinner träna fotboll!! Är så enormt taggad inför säsongen och inför träningen. Känns som år och dar sen sist. Malmamarken i helgen å träningsläger nästa. Bara bra grejer att se fram emot! :) Livet just nu: tummen upp!

Den satt som den skulle

The place to be!!
 

1 kommentar:

Bella sa...

Åh, vad mysigt! Synd att jag missade den här gången. =( Får göra något liknande snart igen!