måndag 4 juli 2011

Hosjö Open 2011

Skakade hand med Bissen Larsson (!!). Han presenterade sig som Sebastian (Man bah: Jag vet??). GOLDDIGGERS. Kom tvärsist i turneringen, men var glada ändå. Blev fulla istället. Fick årets bränna 2011. Flammig över hela axlarna från den guldiga färgen. Men var fortfarande glada. Pizza, mjölk, en dusch sen på't igen! Förfest i kvällssolen. Blev full igen med en boa runt halsen. After Beach. Dansade, skrattade, pratade, kramades, pussades, skämtade. Träffade gamla goa vänner. Drack. Köpte korv. Åt korven. Var glad. Var lycklig. Ramlade hem klockan tre. Vilken dag och vilken kväll!

Gotta love it!!


GoldDiggers!!

Queen Bellster och.. Albin.

Evelina och Lina!

Bella, albin och liten Felix!

The gang

Busig min, nu kör vi!!

Vad är det där??  

Lina den fina (eller sälen) och jag

Bella überglad att få festa med en c-kändis

Albin, boan och jag

C-kändis och jag

Skål, nu kör vi, in i dimman.

(Mini-semstern i Furuvik var också kanon.)

P.s. På onsdag drar jag och B till Smögen?? Bokade spontant för en timme sen. Jag fick andnöd direkt såklart. Men myspys ska det bli! D.s. 

Kram!

Inga kommentarer: