tisdag 19 juli 2011

Family values

Har spenderat en underbar helg i Älvdalen. Jag var helt lyrisk hela lördagen. Bröllop är bland det roligaste jag varit med om. Det är i samma klass som studenten, just för att är så himla glada. Från morgon till kväll. B hade hedersuppdraget att spela "Utan dina andetag" med Kent i kyrkan, och det klarade han av galant! Och Linda som sjöng var också kanon. Jag fick bita mig i läppen men till sist tjurade hela kyrkan och även jag, vackert var det! (Grät även till talen som hölls av deras pappor, av Sandras syster och av Kricko som var bestman. Sååå bra!!)

Bröllopsfesten var en hit! Jag blev apfull. (Fattar ej varför jag tror att jag tål snaps??) Men guuudars va kul jag hade!! Dansade styrdans med pojkar/grabbar/gubbar i åldern 9-70 år. Avslutade kvällen med att hänga över broräcket och en svarttaxi hem för att fortsätta mitt kräkkalas i stugan på campingen. Men då var vi redan inne på småtimmarna och jag hade haft en underbar dag! Sandra och Eaz var så otroligt fina å jag är så glad för er skull. All lycka till er!

En utav mycket få bilder jag tog:




Och nu..




Dör litegrann.. Från och med vecka 32, arbetslös eller studerande? Hatar mig själv.

Kram 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vännen! =)vet inte vad du har läst... men i min bok slår studerandet arbetslöseheten med hästlängder! =)/plugghästen Stina

Linnéa sa...

grattis! det är synd att jag inte kan berätta för dig vad du ska göra så du slipper fatta beslutet själv. lycka till!