torsdag 3 augusti 2017

Yngre nu än för 8 år sedan

I tisdags var jag på Trafikverket i Eskilstuna och ordnade nytt körkort eftersom jag numera heter Edlund i efternamn. Det gick snabbt och redan idag kunde jag hämta ut det på posten. Tydligen har jag inte åldrats särskilt mycket eftersom flera kommenterade att jag såg yngre ut nu än för 8 år sedan när jag tog körkort. Fast jag vet inte!? Ser både äldre och yngre ut på något konstigt vis. 


Mina ögon är tydligen tätare nu än för 8 år sedan? 

Idag startade CrossFit Games. Enkelt förklarat: VM i CrossFit. Världens mest (och bäst) vältränadee man, kvinna, team, tonåring och masters ska koras. Äääälskar dessa dagar! Jag sitter bänkad de event som passar bra in i vår tidszon. Dock kommer jag att få några event i efterhand imorgon eftersom de sänds live mitt i natten då mästerskapet utespelar sig i USA. Synd att jag känt mig lite risig de senaste dagarna med huvudvärk, hosta och ont i nacken. Man blir ju så pepp på att riktigt träna skiten ut sig när man ser alla grymma atleter! 





Fick i alla fall följa med till ett regnigt Flen och heja på mannen som gjorde samma pass som jag utförde för ett par veckor sedan. 400 m löpning x 6 intervaller. 






Han tyckte det var jättekul. 

Inga kommentarer: