lördag 7 november 2015

1 dag kvar

Ni vet den där känslan när man är så stressad och man har så mycket att göra så att man får blackout, vet inte var man ska börja, hjärtat rusar, det gör ont i bröstet och istället för att beta av sak för sak så sätter man sig i soffan och surfar på mobilen istället? Typ så är det nu. Imorgon åker jag ju för bövelen till THAILAND!! Det borde ju egentligen bara vara en skön känsla men nej, jag ska ju både plugga och praktisera där samtidigt och det är mycket på grund av det som jag känner mig stressad. Kursen drar ju igång redan på måndag. Ingen rast eller ro här inte. Bara pang på nästa kurs. SISTA KURSEN I MIN UTBILDNING. WOOP WOOP. (För er som är intresserade: ventileringen av mitt examensarbete gick jättebra! Både att få och ge kritik. Men jag vågar inte lita på det förrän jag ser betyget.) 

Här kommer lite bilder från Thailand där pappas Maria befinner sig med Hilma, Alva, Felix och några andra vänner: 

Alltså detta.. Sitta och zippa på en kokosnöt. Gött.

Maria, Hilma & Felix

Hilma på förskolan i Thailand

Här kan man äta lunch. Helt klart. 

Poolen vid huset vi bor. Hilma badar och Alva håller koll. 

Som sagt, 1 dag kvar. AHHAHA! *Nervöst skratt*


Inga kommentarer: