måndag 3 oktober 2011

Oh honey

 Lördagen var bra och jag hade jätteroligt på Ama. Men helgen blev återigen sur och bitter efter fjärde raka förlusten igår. Är så jävla trött på att möta andralag som kan plocka hejvilt från sitt förstalag. Vi står upp så himla bra och så är de så jävla fega och bara öser på med sina bästa spelare framåt. Hur ska man kunna stå emot det? Vi har inga division 3 spelare att sätta in. Jag hör hur jag låter, som en riktig dålig förlorare. Men jag har inget emot att förlora så länge man gör det på lika villkor.

Anna la in lite bilder från Sandra och Eaz bröllop på ansiktsboken som jag copycatade. De gjorde mig glad och fick mig att tänka på annat än fotboll. Har bilder från helgen också som kommer upp snarast möjligt.


Huvudpersonerna!

Jag och B

Soon to be very drunk girl

Tjejer!

Killar!

Stilig kille :)

Inga kommentarer: